Of je nu een klein of middelgroot bedrijf runt, de kans is groot dat je veel geld uitgeeft aan kantoorbenodigdheden. Wat de meeste managers niet in overweging nemen, is hoe de kosten voor kantoorbenodigdheden sneeuwballen als ze niet worden aangevinkt. Met een beetje voorraadbeheer en online winkelen is het bijna schokkend hoeveel geld u kunt besparen. Hier zijn enkele manieren waarop u uw bedrijf geld kunt besparen op kantoorbenodigdheden.

Volg inventaris en heb een lijst met wat u moet kopen

Naar de winkel gaan zonder eerst je huidige inventaris van kantoorbenodigdheden te bekijken en te plannen wat je nodig hebt, is geen manier om je kantoor in te slaan. Stel een spelplan op voordat je de deur uit gaat en kijk wat je nodig hebt voor de volgende week, maand, zes maanden. Uit welke items ben je bijna weg en welke kunnen wachten? Als u winkelt om een ​​nieuw kantoor in te slaan, ga dan conservatief – het is gemakkelijker om later meer te krijgen.

Winkel online voordat u koopt

Een van de beste dingen van online winkelen is uw vermogen om prijzen voor tientallen artikelen met één muisklik te vergelijken. Als u geen gevestigde leverancier hebt, kijk dan goed rond voordat u kiest van wie u uw benodigdheden wilt ontvangen – en als u dat doet, kunt u overwegen rond te kijken om te zien wat voor soort deals er beschikbaar zijn.

Zoek naar kortingen

Controleer zo nu en dan een eenmalig artikel om te zien of er winkels of aanbiedingen zijn. Een kortingsbon die je om de paar weken tien of vijftien dollar bespaart, klinkt niet als veel, maar hij is snel genoeg genoeg voor een pizzalunch met moreel boost voor het team. Goed moreel verhoogt de productiviteit, wat bijdraagt ​​aan uw bedrijfsresultaten. Nu heeft de coupon van tien dollar indirect geleid tot een toename van de omzet (en, mogelijk, indigestie). Als u een vaste relatie met een detailhandelaar hebt, gebruikt u ook uw verbindingen en vraagt ​​u of er kortingen beschikbaar zijn voor vaste klanten, met name kantoorartikelen die in bulk kopen.

Koop in bulk

Als u de benodigdheden koopt, gebruikt u het meeste in bulk, dit is een manier om uw kosten te verlagen – dat is waarom consumenten graag naar Costco gaan! Retailers stimuleren bulkaankopen voor bijna alles, wat een van de grote voordelen is die grote bedrijven hebben ten opzichte van de kleine man. Toegegeven, je hebt deze maand waarschijnlijk geen tienduizend riemen papier nodig, maar als je genoeg voorraad koopt om geld te besparen in plaats van elke week Staples® te raken, kun je snel je winst verbeteren. Het wordt natuurlijk niet aanbevolen om van alles te kopen: artikelen in bulk kopen waar je veel van gebruikt, geen benodigdheden die je spaarzaam gebruikt.